dinsdag 28 september 2010

rondrit curacao deel 2

hallo allemaal

hier weer wat foto's van een rondrit die we hebben gemaakt, we zijn naar het spaanse water geweest daar heb je hele mooie plekken om te wonen en ook zijn we naar michiels baai geweest een hele mooie plek op het eiland waar we zeker een keer met de honden gaan zwemmen, ook hebben we de oudste boom van curacao bekeken, een kapokboom van zeker 800 jaar oud, als je meer wilt zien klik dan op de leguaan, die bij naast ons huis in zijn eigen boom woont en deze deelt met papagaaien

groeten van ons beiden en veel kijkplezier

rondrit curacao deel 2

3 opmerkingen:

mamen pap zei

wat let je om dat bootje op te knappen dan kan je met je gasten een rond vaart maken
en wat waren jullie leuk met een schepje en een emmertje aan het spelen mooie foto,s
goetjes mam en pap

marja zei

Hoi Gertjan en Yvonne,

Sorry dat ik een tijdje niet heb gereageerd, maar was een beetje druk, dus weinig tijd om jullie blog te bekijken. De foto's zijn fantastisch. Het blijft elke keer weer leuk om naar te kijken. Ik heb afgelopen weekend met de meiden van de manage weer een geweldig paardrij weekend in Markelo gehad. Deze keer ben ik lekker blijven zitten op my little pony en ben er niet afgevallen zoals vorig jaar. Ze dachten dat ze een paard voor mij hadden besteld, maar helaas hij was niet groter dan een pony. Maar wel vreselijk braaf. Helaas zit het er weer op en moet ik weer een jaar wachten tot het volgende weekend. Als het aan mij ligt elek weekend. Verder gaat alles goed. Duncan begint al aardig te wennen op het Wellant en heeft het erg naar zijn zin. Alleen het fietsen vind hij nog spannend. Niet omdat hij de weg niet weet, maar omdat hij bang is te laat te komen. Terwijl wij 1 uur van te voren weggaat. Eric is zondag 45 geworden, en aankomende zondag vieren we dat stilletjes met papa en mama en zijn ouders. Gewoon even voor de gezelligheid. Nou je hoort het al verder gaat hier alles goed. Ik hoop je gauw even te spreken via skype.

Groetjes van de pepjes

Cynthia zei

Nou als je dat bootje opknapt, kan je nog meer genieten, wordt nu steeds enthousiaster hoor, kan niet meer wachten tot het volgende week is, wat een gave foto's ook, super gaaf, nou zoals ik tot nu toe alle foto's heb gekeken, hebben wij toch een heleboel te doen en te zien....toppie


Groetjes Cynthia