dinsdag 26 oktober 2010

nog meer foto's van de vakantie van Sam, Cynthia en Peter



hallo allemaal

sam, cynthia en peter zijn gisteren vertrokken en zijn vandaag weer veilig en zonder vertragingen aangekomen op schiphol, we hebben een leuke vakantie gehad en de gasten zijn aardig bruin weer terug gegaan, al zijn ze lang niet zo bruin als wij hahahaha. Maar het hoogtepunt van de vakantie, zeker voor sam was het zwemmen met de dolfijnen en ik heb me gek gefotografeerd ongeveer 300 foto's maar dat zijn er teveel om op dit blog te plaatsen, dus daarom heb ik maar een selectie gemaakt en deze kan je dan weer bekijken als je op de foto klikt. verder heeft sam haar haar nog laten invlechten en het staat hartstikke leuk, verder hebben ze veel in de zon gelegen en gezwommen en peter en ik hebben veel gesnorkeld en hebben we de hele tijd lekker gegeten en gedronken, en ik heb het idee dat ze een hele leuke tijd hebben gehad,ook hebben we ze het eiland laten zien en nu weten ze tenminste hoe wij hier wonen en vooral hoe we hier genieten van al het moois wat het eiland te bieden heeft

geniet van de foto's

vakantie deel 2

1 opmerking:

cynthia zei

Wahhahahha wat is dat toch lekker he, s'ochtends vroeg nog even naar de foto's kijken, voordat ik naar het werk ga,brr denk ik nu al,als ik weet hoe koud het is en hoe lekker warm daar,maar dat mag de pret niet drukken, was een geweldige tijd en is gewoon veelste vlug gegaan, maar dat betekend dan weer dat het een geweldige tijd was,met van alles te zien en te doen en dan mogen we vooral het eten niet vergeten,wat was dat lekker, zoals moeders dat zegt sjammie, whahhahah ik mag nu geen foto's meer kijken.....werkt roept....1 ding moet ik zeggen hoop dat dit een hele snelle vervolg mag krijgen.



Dikke kus Cynthia