dinsdag 24 mei 2011

Caribische vlootdagen 2011

Hallo allemaal

We hebben een aardig druk weekend achter de rug, afgelopen donderdag en vrijdag kwamen de boten voor de vlootdagen binnen en aangezien dat mijn taak is heb ik twee dagen op de steigers doorgebracht. Het was ontzettend leuk en ik ben met alle egards aan boord ontvangen, de schepen stelden de perfecte aankomst zeer op prijs. Vrijdag avond hadden we een party op de Rotterdam die meer dan gezellig was, we hebben ons uitstekend vermaakt. op zaterdag ochtend was ik weer op de steigers om te kijken of alles goed ging, en om een uur werden de vlootdagen geopend met een afdaling van de Julianabrug, ik had het de dag tevoren even voorgedaan aan de mariniers en ze hebben goed naar me geluisterd, ze deden het prima, hahahahaha. we zijn ook nog naar een optreden van de steelband geweest en dat was prima in orde, de vlootdagen zijn perfect verlopen het was ontzettend druk en warm en naar schatting waren er ongeveer 35000 mensen geweest, ook de schepen hadden niet te klagen over bezoek de meeste hadden op zondag een kleine 4000 bezoekers gehad, kortom zeer geslaagd, en wat het meest belangrijkste was er zijn geen ongelukken gebeurd en er waren geen incidenten. Terwijl ik mijn overuren stond te maken is er thuis ook hard gewerkt, de betonnen vloer voor het zwembad is gestort en a.s. weekend mag het zwembad weer staan, maar ja dan zijn we op aruba voor een korte break. als altijd hieronder weer een link naar de foto's bekijk ze en als je zin hebt schrijf dan wat op ons blog. Voor de rest gaat alles prima hier en als we terugkomen uit Aruba zal ik weer wat schrijven.

vlootdagen en tuin

1 opmerking:

pappa zei

hai
bedank voor je mail en gerust stelling mooie foto,s met je vloer in de tuin kun je goed zien hoe dat afloopt
veel plezier op aruba en de groeten aan jullie beide
groetjes mamma en pappa