vrijdag 29 juli 2011

uiteten en jorisbaai

Woensdag avond zijn we uit eten geweest in het voor ons zeer bekende larry's en het was weer heerlijk, iedereen vond dat er is veel gegeten die avond. Gisteren (donderdag) hebben we eerst boodschappen gedaan met zijn allen en ze keken hun ogen uit, want heel veel dingen die hier zijn zie je niet in Nederland en ook is de verpakking veel groter, in de middag hebben we Romana en Mike afgezet bij mambo beach zodat ze samen een middagje konden doorbrengen en wij zijn met de kinderen naar jorisbaai gegaan, daar is een soort hangout voor surfers met allemaal zelf gebouwde hutjes van aangespoeld hout en daar hebben ze zich een aantal uren uitstekend vermaakt met zwemmen en houtjes zoeken, die ze gaan beschilderen. Yvonne en ik hebben lekker met een boek in de schaduw gezet. kortom het was weer een lekker dagje Curaçao

en hieronder zoals jullie gewend zijn wederom wat foto's en een filmpje
larry's en jorisbaai


filmpje jorisbaai

2 opmerkingen:

Cyn zei

Nou dat ziet er goed uit, de kinderen zullen nog wel meer hun ogen uit gaan kijken, geweldig.hier gaat het goed, druk met werken en mijn huis, maar moest even een krabbel achterlaten, ben jullie niet vergeten, maar ontzettend druk, namens mij heel veel plezier en zo af en toe zal ik tussen neus en lippen checken, chelsea gefeliciteerd met tamara en jullie natuurlijk ook.

Dikke kus

Cynthia

pa en ma zei

leuk dat alles zo goed gaat en dat de kindere genieten flimpje krijg ik niet open
groetjes van ons beide