dinsdag 15 mei 2012

Gisteren was onze trouwdag en om het te vieren had ik in het diepste geheim een wens van yvonne laten uitkomen. Ze heeft altijd gezegd dat ze ooit nog eens een keertje wakker wilden worden in het hotel op blauwbaai met uitzicht over de Caraibische zee. Zo gezegd zo gedaan. Ik kan wel zeggen dat ze gisteren helemaal perplex stond toen ze de kaart opende waarin stond dat we daar zouden overnachten. In de middag zijn we daar heen gegaan en na het inchecken zijn we naar de kamer gegaan, deze was best groot en van alle gemakken voorzien. Er zat een geweldig groot balkon bij vanwaar je een perfect uitizcht had over het strand en de zee. Nadat we de kamer hadden verkend zijn we eerst een welkomstdrankje gaan halen bij de bar en hebben daarna nog een paar uurtjes op het strand gelegen. Nadat we ons hadden omgekleed zijn we gaan eten in het restaurant en het mooie daarvan is dat je met je voeten in het zand zit. We hebben heerlijk gegeten vergezeld van het ruisen van de golven, het zingen van de vogels en in de verte een mooie zonsondergang. Na het eten zijn we nog even in de stad bij starbucks een frappucino wezen halen en hebben daarna nog even lekker op het balkon gezeten om te genieten van de avond. Slapen was helaas iets minder aangezien de bedden heel erg hard waren. Zoals altijd waren we vroeg wakker en konden we genieten van een heerlijke rust die over het strand hing. Om acht uur hebben we nog een heerlijk ontbijt op het strand genuttigd en helaas moesten we daarna weer naar huis want ik moest werken. Het was een geweldige dag het voelde echt aan als een vakantie en we hebben er heel erg van genoten. En zoals jullie gewend zijn staan hieronder wat foto's en een filmpje, het filmpje is vroeg in de ochtend gemaakt.
trouwdag

Dominic zei

hoi ouwelui,

zag er erg goed uit.. levi vroeg zich af of hij daar ook eens heen mocht... al zei hij der wel achteraan dat ie niet kon zwemmen whahaha. hier word het gelukkig langzamerhand ook beter weer. nou hoop dat jullie ondanks de harde bedden erg vermaakt hebben... al was het niet ver van huis :p

Gr do en levi

pappa zei

hai tortelduiven
eerst gefeliciteert met jullie 1 jarige trouw dag
wat een leuke verrassing van jou aan yvonne mooi hotel daar kan je wel wezen mooie foto,s blij dat je bolg weer open is zodat je weer wat laten zien de honden zien er ook goed uit
hartelijke groeten van ons beide
mamma en pappa

Cynthia zei

Wat een mooie foto's, gefeliciteerd heb ik jullie al, maar vooruit nogmaals gefeliciteerd, mooi uitzicht inderdaad