vrijdag 10 december 2010

Verjaardag op het strand





Hallo allemaal

laat ik beginnen met iedereen te bedanken die me een kaartje heeft gestuurd, zowel per post als digitaal, heel erg leuk allemaal. zoals de tekst al zegt boven dit stukje heb ik mijn verjaardag samen met yvonne op mambo beach doorgebracht en het was heerlijk, s'avonds zijn we lekker uit eten geweest bij de ribs factory in de stad, yvonne had een hele goede sirlion steak en ik had een halve meter spareribs, daarna zijn we nog naar ons favoriete terras geweest voor een afzakkertje en hebben we nog wat schepen zien binnenkomen, als cadeau heb ik een nieuw horloge gehad, en daar ben ik erg blij mee, kortom ik heb een perfecte tropische verjaardag gehad.

het begint er ook op te lijken dat het regen seizoen afgelopen is, we hebben nu meer zon dan regen en ook begint het iets warmer te worden, de temperatuur begint weer richting de 29/30 graden te gaan, wel heeft de extreme regenperiode heel veel schade aangericht, afgelopen weekend hebben we bijna nonstop regen gehad en toen we een rondje gingen rijden op zondagmiddag kon je goed zien dat de wegen heel erg te lijden hebben gehad en ook de stranden zijn zwaar beschadigd door al het water wat uit de heuvels en bergen richting de kust loopt. als voorbeeld wil ik zeggen dat het nu al 4 dagen bijna niet geregend heeft, maar het water stroomt nog steeds met redelijk veel kracht door sommige straten.

ook kerst wordt hier gevierd!!! de mensen zijn dol op versieren en vele huizen zijn dan ook mooi verlicht, ook de stad is heel mooi, alle straten en lantaarnpalen zijn verlicht met lichtornamenten,

hier onder nog wat foto's van de laatste tijd, door alle regen heb ik weinig foto's gemaakt.









1 opmerking:

Cynthia zei

nou een tropische verjaardag kan je ook niet voorstellen hoor, nou mooi dat je een mooie dag hebt gehad en wat een leuk cadeau zeg, whahahahhaha wordt dan vast een hele gezellige kerst daar, zal voor jullie wel vreemd zijn, moet eerlijk zeggen, kan het me ook niet voorstellen kerst in de zon en lekker warm, nou tot de volgende krabbel zou ik zeggen en geweldige foto's weer.

cyn