maandag 12 december 2011

Verjaardag en mini vakantie op Bonaire

Hallo allemaal

Afgelopen vrijdag zijn we om zeven uur vertrokken naar het vliegveld waar we om negen uur zouden vertrekken naar Bonaire, uiteraard hadden we vertraging "what's new". Maar totaal onverwacht werden we omgeroepen dat we toch zouden gaan en we gingen dus voor de tijd al weg, waarschijnlijk had iedereen ingechecked en had de piloot haast, het was al bijna weekend voor hem. Na een lange, lange vlucht van 10 minuten landen we dan eindelijk op Bonaire. Dit vliegveld stelt helemaal niks voor een bollenschuur en een landingsbaan, nadat we de koffer hadden opgehaald zijn we de huurauto wezen ophalen en na een rit van twee minuten waren we dan in het resort. Onze kamers waren al gereed dus konden we de koffer gelijk droppen. we hadden een ontzettend grote kamer en deze was meer als prima, het resort was wel toe aan een renovatie aangezien er her en der wat verf was afgebladderd en stenen waren gebroken. na even te hebben rondgekeken zijn we naar Kralendijk gereden om even in de winkelstraat te kijken, er lag ook een groot cruiseschip van de Holland America line binnen maar wij dachten eerst dat het de Henri Dunant van de zonnebloem was, wat een stelletje ouwe ..... met rollators, krukken steunkousen en wat er niet allemaal meer in de zorgwinkels verkrijgbaar is. Er was ook een kleine toeristen markt en daar hebben we een heerlijke Indonesische rijsttafel gekocht en lekker op straat opgegeten. Na alle 10 de winkels bekeken te hebben, zijn we een rondje eiland gaan maken. De natuur op Bonaire is echt schitterend, zoals jullie op de foto's kunnen zien. Wat je veel ziet zijn zwerf ezels en daar word je met verkeersborden ook voor gewaarschuwd. Helaas mocht ik er niet eens eentje meenemen. in de middag zijn we terug gegaan naar het resort en hebben heerlijk gechilled aan het zwembad (kijk mij eens moderne woorden gebruiken) en avonds nog lekker een drankje genomen om mijn verjaardag te vieren.

In de avond zijn we naar de stad gegaan en hebben daar een leuk restaurantje gevonden en daar heerlijk gegeten. De volgende dag was eigenlijk hetzelfde, na een goed ontbijt hebben we de andere kant van het eiland bekeken, geluncht in de stad, en in de avond heerlijk romantisch gegeten bij de ondergaande zon.

We weten het, het is een zwaar leven maar iemand moet het doen!!!!!

Op zondag hebben we nog even wat rondgereden en zijn toen om drie uur weer naar het vliegveld gegaan, de auto ingeleverd en na wederom een korte vlucht waren we om zes uur thuis alwaar drie hele blije honden ons opwachten. Kortom een super geslaagd weekend wat zeker een vervolg gaat krijgen, laat me even denken, Cuba, St maarten, Venezuela, ach we zien wel, veel kijk plezier allemaal bij de foto's en de foto die je hieronder ziet is van Willemstad toen de kerstlichtjes aangingen (erop klikken voor de foto's van Bonaire)

Bonaire 2011

mamma en pappa zei

tja het leven is zwaar, mooie natuur, je heb mooie foto,s gemaakt en het is te zien dat jullie hebben genoten bedank voor de foto,s we hebben er van genoten.
hartelijke groetjes van ons beide aan jullie.
tot het volgende contact.
mamma enpappa

Cyn zei

Wat een mooie foto's, een geslaagd weekend kan je dus zeggen. Nou zo wil ik mijn verjaardag ook wel vieren ha ha, nee super leuk. Ik ga weer stoppe, ha ha kan niet slapen en dacht even op jullie blog kijken. Tot de volgende krabbel.........

Groetjes cynthia

Oeps tik foutje......stoppe........moet stoppen zijn hi hi